torek, 7. april 2020

#blog3

Hejla vsi!! 👋
Vsem se iskreno opravičujem, ker nisem pisala kar nekaj dni😥
Od zdaj naprej bom pisala, kot sem rekla torej približno vsak drugi dan🙂
Od danes naprej bom ob koncu bloga delila eno lepo misel❤️

🙂Danes bom govorila o tem kako si izdelati masko😷🤞
     Jaz sem način za kako si izdelati masko našla šele nekaj dni nazaj.
     Ta način je res enostaven😃
   Torej potrebujemo:
        *šivanko
        *škarje✂️
        *debelejše blago (jaz sem uporabila kar mojo staro majico👗🧣✂️
        *kredo ali pisalo s katerim lahko pošte po blagu🖍️🖊️
        *A4 format papirja
        *svinčnik✏️
        *ravnilo📏📐
        *elastiko (lahko kakšne naramnice, tanjši bolj raztegljiv kos blaga...)
    In to bo vse😷🙂
        😁 LOTIMO SE DELA😁
 Tukaj vam bom delila povezavo do videa📽️kjer vam natančno pokažejo kako narediti masko👌😷
  https://youtu.be/ztBihNpnCTw
     Adijo in se vidimo čez približno 24 ur😁


4 komentarji:

  1. Naj vas nič ne zadržuje h komentiranju😁

    OdgovoriIzbriši
  2. Hoj! Suupeerr, blog!
    Kdaj pa no ballerina objavaa???

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh sori...Ti prvedem stavek, zgoraj: kdaj pa bo naslednja objava?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hey! Se opravičujem ampak trenutno se ne počutim najbolje... Takoj ko bom spet razpoložena bo nova objava

      Izbriši